Livrare si Retur / Inlocuire

LIVRAREA

Livrarea la o adresa personala se face cu firma de curierat DPD, care are locatii convenabile in toata tara!

Pretul standard de livrare este de 19.60 Lei.

Modalitati de plata

Plata la livrare - este disponibila si o optiune cash-on-delivery. Cu alte cuvinte, platiti cand primiti bunurile, direct la curierul care le livreaza. Aceasta metoda este preferata de majoritatea consumatorilor pentru confort si siguranta, dar este, de asemenea, asociata cu o taxa suplimentara pentru serviciul care este platit firmei de curierat.
De asemenea, aveti optiunea de a plati cu cardul (transfer bancar), optiunea se afla sub campul de date al clientului la efectuarea unei posibile comenzi.


Cum este livrata comanda?

Pentru livrare, folosim serviciile companiei de curierat DPD , oferindu-va posibilitatea de livrare in termen de 2 - 6 zile lucratoare. Magazinul nostru online efectueaza comenzi in toata tara, folosind livrarea prin curier. Timpul de livrare incepe din momentul in care comanda este gata (procesata) mai degraba decat in ​​momentul in care ati plasat-o pe site! Daca exista o intarziere sau o problema cu comanda pe care ati facut-o, va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va tine la curent cu statusul comenzii.


Cat va costa livrarea unei comenzi?
Livrarea prin curier dureaza de obicei de la 2 - 6 zile de la data plasarii si prelucrarii comenzii si daca exista o conditie prealabila pentru intarziere, veti fi informat in timp util.


Dacă intampinati dificultati, puteti contacta consultantul nostru la adresa 0721 200 609 si veti obtine informatiile de care aveti nevoie.

RETUR si INLOCUIRE

La returnarea unui produs se va folosi un oficiu al DPD, puteti consulta lista cu orasele din Romania aici.  Dupa ce vom verifica daca produsul este in conditii bune, va vom returna banii prin transfer bancar, in termen de 14 zile lucratoare de la returnarea acestuia. Suma returnata nu include cheltuielile de transport aferente returnarii produselor, acestea fiind suportate de catre client.

In cazul inlocuirii sau returnarii intr-o etapa ulterioara - dupa ce comanda expediata a fost deschisa si platita, costurile sunt suportate de client.
Metoda de schimb / returnare: Trimiteti produsul dupa ce va asigurati ca acesta este in stare buna. Solicitati o returnare catre expeditor cu datele relevante (in cazul in care nu ati pastrat bonul fiscal, puteti prelua datele din istoric de la biroul de curierat.)

Returul se va efectua DOAR in cazul in care se prezinta in original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză.

Adresa unde se va trimite incaltamintea pentru retur / inlocuire: Dani Shoes EOOD, Strada Preslav Nr. 65, oras Varna, Bulgaria, in atentia Denitsa Dimitrova, +359 886 490 434

Livrare si Retur / Inlocuire
+40721200609
Messenger